Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Maria - 17 oktober 2008 09:39

Om möjligt var jag ännu tröttare idag efter jobbet...Svimfärdig ringde jag Patricia och frågade om hon kunde tänka sig att rida och fixa själv idag...och det ville hon! Jag åkte tacksamt den timmeslånga resan hem och sov fortfarande middag på soffan när min sambo kom hem. Skönt och välbehövligt, stress gör mig verkligen trött, är inte särskilt stresstålig överhuvudtaget har jag märkt.


Esto hade skött sig någorlunda idag. Inget krångel på väg ner t banan men han hade varit jätteladdad och het, inte så lätt att rida honom då. Han hade försökt sig på två bocksprång den busen. Jag har dragit ner på kraftfodret, för det hö vi har nu är rena dynamiten, det märks på flera hästar i stallet. Estanyo har aldrig varit så pigg som nu. Det gäller att hitta en bra balans...


Tack Patricia för hjälpen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards