Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Maria - 27 oktober 2008 17:29


Idag fick Sune vila efter äventyret igår. Gick runt i morgonrocken hemma till halv två och njööööt av att vara ledig, underbart! När jag kom till stallet hade Patricia nästan gjort klart allting, så jag hämtade in lilla gubben från hagen och ägnade mig åt massage en lång stund. Jobbigt för mig men skönt för Esto! Svullnaden på hö bak har nästan lagt sig helt nu. Efter massagen fick sötnosen göra stretchövningar med Patricia, m.h.a lite äppelbitar. Kul! Han är så läraktig, och nu försöker vi lära honom att buga på kommando! Han lär sig ruskigt fort. Sedan fick han gå ut igen medan jag tog mig hem med bussen för att ägna mig lite åt min sambo och våran middag (det blir alldeles för mycket snabbmat hemma hos oss). En lugn, mysig och ganska händelselös dag med andra ord. Men oerhört skönt att bara få "vara" med sin häst utan att behöva prestera eller ständig titta på klockan för att man har tider att passa.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards